7 aug. 2012

Victoria Beckam: Lumea modei mi-a sters zambetul de pe buze

Acea expresie oarecum acida, pe care Victoria Beckham o afiseaza in mai toate fotografiile sale din ultimii ani, ascunde un secret pe care fosta Posh Spice l-a dezvaluit presei: lumea modei i-a sters zambetul de pe buze.

Cel putin aceasta este declaratia pe care sotia fotbalistului David Beckam a acordat-o jurnalistilor de la Glamour Us, revista pentru care a acceptat si rolul de guest editor special pentru numarul din septembrie, relateaza Il Sole 24 Ore.

"Cred ca am incetat sa mai zambesc din momentul in care am patruns in universul fashion", a afirmat cea care astazi este o stilista de succes si mama a patru copii.

"Moda mi-a furat surasul: am creat un nou personaj din mine insami, partial artificial, nu mai sunt cu adevarat cea de odinioara, de parca m-as fi blindat cu buna stiinta intr-o armura stranie", a explicat Victoria, subliniind in acelasi timp ca este incredintata de a face totusi parte din lumea modei.

Surasul ramane asadar un sacrificiu pe care fosta componenta a grupului Spice Girls si l-a asumat pe deplin, pentru a pasi cu hotarare pe taramul unei cariere de exceptie in universul marilor artisti care dicteaza eleganta, tendintele si stilul vestimentar in lumea intreaga, concluzioneaza sursa.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.