27 aug. 2012

Din lumea celor care nu cuvanta: ipostaze inedite (Galerie foto)

De cate ori nu am privit cu interes jocul unui animal de companie, sau pur si simplu al unor vietati care ne ies in cale, in parc sau in excursie, gandindu-ne ca anumite ipostaze ale acestora ar fi numai bune de fotografiat...

Tu da-i inainte, ca eu oricum nu te ascult...
Exista insa si cei care pun mana pe aparat si reusesc sa "fure" imagini demne de un album al bunei dispozitii, care sa reuneasca imagini din cele mai amuzante, asa cum propune BuzzFeed in selectia sa de fotografii, pe care o prezentam in continuare. 

Desi ne-am obisnuit sa le numim "necuvantatoare", multe din animalele observate cu atentie, reusesc sa transmita, prin comportamentul si infatisarea lor, mesaje cat se poate de elocvente, fara sa aibe nevoie de interpret sau dictionar pentru a se face intelese.

Dar chiar si atunci cand ar dori putina intimitate, oamenii nu se demonstreaza tocmai discreti, imortalizand cu obiectivele aparatelor proprii, chiar si momente din cele mai... personale, asemenea unor neobositi paparazzi.

Pestisorii tai nu mi-au ajuns nici pe-o masea...

Salut, ma cheama Lady Gaga!

Auzi, fetito, parintii tai te-au invatat limbajul semnelor?

Primul sarut nu se uita niciodata...

Petrecerea asta este de cacao...

Dintotdeauna mi-am dorit o coafura cu ceva volum...

Ciao, ma ajuta cineva sa ies din gaura asta?

E drept ca sunt alb ca laptele, dar voi nu trebuia sa profitati in halul asta...

Aoleu, cu paparazzi astia, n-avem un pic de intimitate!

Ti-am zis ca m-am lasat demult...

E cineva acasa sau nu?

Citeste si: National Geographic Traveler Photo Contest - cele mai reusite imagini (Galerie foto)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.