11 ian. 2012

Olimpiada 2012 - bilete false vandute pe AdWords

Cu numai 199 de zile inainte de deschiderea Jocurilor Olimpice 2012 de la Londra, BBC a desoperit ca AdWords a fost utilizat pentru vanzarea de bilete false, informatie confirmata si de Google.

       Este vorba mai exact despre o serie de anunturi plasate la nivelul motorului de cautare al grupului din Mountain View, care promoveaza produse ilegale, printre acestea numarandu-se si bilete pentru evenimentul sportiv de la Londra, relateaza Webnews.

Acuzatia de incasare a unor sume provenite de pe urma unui astfel de canal de publicitate, ii creeaza fara indoiala probleme Unchiului G, care s-a confruntat in ultima perioada cu diferite semnalari vizand si comercializarea de produse pe baza de canabis sau chiar de pasapoarte false, toate acestea fiind inlaturate de indata de echipa Google.

Potrivit sursei citate, compania care se afla in spatele postarilor buclucase, propunand bilete pentru accesul la evenimentul Jocurilor Olimpice 2012, la un pret de 750 de lire sterline, nu a putut fi inca trasa la raspundere, pentru ca isi are sediul social inregistrat in afara granitelor Marii Britanii.

In replica, Google a declarat ca in aceste cazuri, lanseaza o procedura proprie de analizare a fiecarui anunt in parte inainte de a-l inlatura complet, subliniind ca obiectivul grupului este de "a crea un mod simplu si eficace de promovare si comercializare a produselor, in spititul protejarii companiilor si consumatorilor deopotriva, de activitatile ilegale".

Sursa & Foto: Webnews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.