27 iun. 2011

Italienii patrund in forta pe piata chineza

Italienii tintesc de multa vreme pietele emergente ca posibile taramuri fertile pentru plasarea propriilor produse, iar recentul acord ce poarta semnatura Maserati cu guvernul chinez se demonstreaza o prima initiativa incununata de succes in acest context.

 Astfel, Maserati patrunde cu hotarare pe piata Chinei, cu modelul sau de top din gama sportiva, prezentat in cadrul Salonului Auto de la Shanghai in cursul lunii aprilie, sarbatorind primele livrari catre concesionarii locali cu un prestigios circuit de Formula Unu, organizat in metropola chineza.

In 2010, in contestul unei cresteri inregistrate la nivelul tuturor pietelor cheie din asia, China a depasit pentru prima data Japonia, devenind pentru Maserati obiectivul numarul unu, consolidandu-si pozitia privilegiata in primele luni ale anului in curs.

Cu o crestere de peste 100% in primele cinci luni ale anului 2011, China a devenit azi a doua piata Maserati in lume, dupa Statele Unite, bucurandu-se de o caracteristica demna de luat in seama: peste 30% din cumparatorii chinezi de Maserati sunt... femei.

Maserati poate conta in Asia-Pacific pe 51 puncte de vanzare, din care 18 in Japonia, 13 in China si 8 in Australia, casa Tridentului italian debutand si pe piata indiana, tintind acoperirea a sapte mari orase pana in 2015, incepand cu urmatoarea deschidere a primului sau showroom de la Mumbai.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.