25 iun. 2011

China: piata emergenta pentru lux si arta europeana

Dupa declansarea crizei economice din 2007, iata ca noi si importante transformari se petrec la nivel international, vizand pietele emergente si potentialul investitional asiatic, care propulseaza China pe un loc privilegiat in topul celor mai fertile taramuri pentru lux si arta europeana.

Este de acum o realitate incontestabila faptul ca resursele financiare ale Chinei se orienteaza tot mai mult in ultimii ani catre sectorul articolelor de lux: automobile, jet-uri, ambarcatiuni, dar si a obiectelor de arta europeana, care acapareaza interesul magnatiolor asiatici in mod incontestabil.

Oportunitatea nu a ramas neobservata de marile companii europene producatoare de autoturisme de lux, yacht-uri, ceasornicarie de inalta clasa, bijuterii, aeronave de dimensiuni mici destinate uzului privat, articole din sectorul fashion si multe alte domenii care incearca sa-si castige un loc cat mai apreciat pe piata Chinei.

Italia este una dintre tarile cele mai interesate in acest context, organizand in colaborare cu autoritatile chineze o serie intreaga de evenimente, targuri si expozitii, menite sa marcheze o deschidere fara precedent pentru producatorii din tara cizmei, initiativa care pare sa se bucure de un real succes.

Specialistii italieni in marketing nu neglijeaza insa nici rolul important pe care-l ocupa Internetul si social-media in raspandirea pe scara larga a noului concept chinezesz despre lux, eleganta, distinctie si rafinament, tintind platformele traditionale locale pentru amplasarea propriilor mesaje publicitare - o indiscutabila cheie pentru a patrunde in lumea cumparatorului consacrat.

Sursa: Il Giornale del Lusso
Foto: Il Giornale del Lusso

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*Va rugam utilizati un limbaj decent. Multumim.